شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۴۱:۱۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش:
ناوگروه نیروی دریایی در بندر دارالسلام تانزانیا پهلو می‌گیرد

باشگاه خبری فراساحل: دریادار سیاری از پهلو گرفتن ناوگروه سی و هشتم نیروی دریایی ارتش در بندر دارالسلام تانزانیا خبر داد. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار هیئت نظامی نیروی دریایی ارتش هند با فرمانده نیرویی ارتش که صبح امروز(پنجشنبه 6 اسفندماه) صورت گرفت، در جمع خبرنگاران  از حضور ناوگروه سی‌و هشتم  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل تانزانیا خبر داد و گفت: احتمالا این ناوگروه فردا یا پس‌فردا در بندر دارالسلام  تانزانیا پهلو می‌گیرد. وی به اهمیت اقیانوس هند اشاره کرد و گفت: اهمیت این اقیانوس برای کسی پوشیده نیست، تمام تجارت ما از این منطقه استراتژی جهان انجام می‌شود و اهمیت شمال اقیانوس هند برای ایران، هند و جهان حائز اهمیت است و اجازه هیچ‌گونه ناامنی در این منطقه از جهان را نخواهیم داد.


وی به دیدار خود با هیئت هندی اشاره کرد و گفت: امروز ملاقاتی با نماینده نیروی دریایی هند داشتیم و درباره برقراری امنیت در اقیانوس هند صحبت کردیم. دریادار سیاری با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه سال آینده ناوگروه هندی از بندرعباس بازدید می‌کند، گفت: بنا داریم رزمایش‌‌های تاکتیکی و امداد و نجات را با یکدیگر انجام دهیم. فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در بحث‌های آموزشی نیز با توانمندی‌هایی که در نیروی دریایی ارتش هند و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، قرار شد همکاری آموزشی نیز داشته باشیم. دریادار سیاری خاطرنشان کرد: همچنین در بحث ساخت و تعاملات فنی گفت‌وگویی انجام شد و دو طرف علاقمند به این تعامل هستیم.



  کد خبر : 1274
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :